داستان عاشقانه غمگین جدید

 

 

دختر : عشقم شرط بندی کنیم؟؟؟

پسر : باشه خانومم ... بکنیم ...

دختر : تو نمی تونی24 ساعت بدون من بمونی؟ ...

پسر : می تونم ...

دختر : می بینیم .....

24 ساعت شروع میشه و پسر از سرطان عشقش و اینکه

خیلی زود قراره بمیره خبر نداشته ...

24 ساعت تموم می شه و پسر میره جلوی در خونه ی

دختر .. در می زنه ولی کسی در رو باز نمی کنه ... داخل

خونه می شه و دختر رو میبینه که روی مبل دراز کشیده

و روش یه یادداشت هست ...

یادداشت : 24 ساعت بدون من موندی ... یه عمر هم بدون

من می تونی بمونی عشق من ... دوستت دارم ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: داستان عاشقانه غمگین جدید دختر : عشقم شرط بندی کنیم؟؟؟ پسر : باشه خانومم بکنیم دختر : تو نمی تونی24 ساعت بدون من بمونی؟ پسر : می تونم دختر : می بینیم 24 ساعت شروع میشه و پسر از سرطان عشقش و اینکه خیلی زود قراره بمیره خبر نداشته 24 ساعت تموم می شه و پسر میره جلوی در خونه ی دختر در می زنه ولی کسی در رو باز نمی کنه داخل خونه می شه و دختر رو میبینه که روی مبل دراز کشیده و روش یه یادداشت هست یادداشت : 24 ساعت بدون من موندی یه عمر هم بدون من می تونی بمونی عشق من دوستت دارم

تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393 | 19:7 | نویسنده : سلمان مرادی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.